Darmowa dostawa kurierem standard od 200 zł brutto
Darmowa dostawa (Kurier standard) już od 200,00 zł.
Kontakt

Biuro sprzedaży:

ul. Kasprowicza 4
83-000 Pruszcz Gdański

poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00


Zapraszamy również do kontaktu:
biuro@oneled.pl

511-711-113
511-115-157
511-115-156

 
Czas realizacji zamówień

1.Termin realizacji zamówienia

Zamówienie realizowane jest od 1 do 10 dni roboczych, liczonych od momentu wystawienia informacji przez sklep, że transakcja została przekazana do realizacji.

2. Dostępność produktów

Jeżeli dany produkt wyczerpie się na magazynie i u producenta, termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o kilka dni. Wtedy kontaktujemy się z klientem i informujemy o przewidywanym terminie realizacji. Wydłużony termin zwykle wynosi 3-7 dni. W szczególności wydłużony termin może dotyczyć opraw schodowych. Wyjątek stanowią produkty, które zostały niedawno wycofane z oferty lub ich produkcja została czasowo wstrzymana.

3. Potwierdzenie zamówienia

Zamówienie prosimy potwierdzić przez kliknięcie na link zamieszczony w wiadomości przesłanej automatycznie na Państwa skrzynkę pocztową pod wskazany adres e-mail. Jeżeli w ciągu godziny od złożenia zamówienia nie otrzymają Państwo e-maila z linkiem do potwierdzenia zamówienia w naszym sklepie internetowym może to oznaczać, że wystąpił błąd i zamówienie nie zostało złożone lub zamówienie zostało złożone, ale korespondencja zwrotna nie może być dostarczona z powodu błędów w adresie e-mail lub z powodu innych przyczyn technicznych.

Jeżeli nie otrzymacie Państwo poczty z linkiem do potwierdzenia prosimy o kontakt ze sklepem i potwierdzenie zamówienia za pomocą formularza kontaktowego lub przez pocztę e-mail.
Zamówienia nie potwierdzone przez Państwa w ciągu 24 godzin mogą być opóźnione w realizacji.

4. Wysyłka, a płatności

Przy wyborze płatności przelewem zamówione produkty wysyłane są najbliższym kurierem lub paczkomatami Inpost (w zależności od wybranej formy dostawy) po jego przygotowaniu do wysyłki i zaksięgowaniu na koncie firmy, chyba, że strony ustalą inny termin.

W przypadku płatności za pobraniem produkt wysyłany jest po jego przygotowaniu do wysyłki, chyba, że strony ustalą inny termin.

5. Powiadomienia e-mail

Klient otrzymuje zawiadomienia e-mail o aktualnych etapach realizacji zamówienia, w szczególności:

  • Informację o otrzymaniu zamówienia przez sklep z prośbą o weryfikację i potwierdzenie prawidłowości zamówienia. W przypadku braku zawiadomienia prosimy o przesłanie informacji o nieotrzymaniu e-maila, za pośrednictwem formularza kontaktowego. Prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność wpisu adresu.

  • Informację o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, oznaczające rozpoczęcie przygotowania: kompletację, pakowanie i wysyłkę.

  • Potwierdzenie nadania przesyłki, jeśli została wybrana forma wysyłki kurierem, oznacza to, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego, o ile nie wystąpią opóźnienia kurierskie np. ze względu na warunki pogodowe lub inne przyczyny losowe. Jeśli została wybrana wysyłka paczkomatem Inpost czas dostawy to od 3-5 dni.

6. Dostawa zamówienia na terenie Polski

Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem firm kurierskich i paczkomatów Inpost.

7. Wysyłka za granicę

W chwili obecnej nie realizujemy wysyłki na adresy zagraniczne.

8. Stan przesyłki w chwili odbioru

Każda przygotowywana przesyłka jest starannie pakowana w sposób zabezpieczający zawartość zamówienia przed uszkodzeniem. W przypadku Konsumentów, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona. 

9. Zwrot towaru

Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. W tym celu należy w przeciągu tych 14 dni przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym, najlepiej wraz z Dowodem zakupu, w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. Koszty odesłania towarów ponosi klient.

10. Pozostałe informacje

Szczegółowe regulacje dotyczące dostaw, zwrotów i reklamacji znajdują się w zakładkach w dolnej części każdej otwartej strony naszego sklepu internetowego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl